Menu

09 kwietnia 2017

Maść arnikowa

Maść arnikowa
Co obiecuje producent?.Pomocniczo w stłuczeniach (siniaki), skręceniach (z obrzękiem pourazowym), objawowo po ukąszeniach owadów oraz w dolegliwościach reumatycznych.


Więcej informacji na temat tego leku znajdą państwo w serwisie Droga do Siebie, link TUTAJ.


Skład: Substancja czynna: Ekstrat z kwiatu arniki łąkowej (Amica chamissonis L.) 100g/100g; Ekstrahent: etanol, wazelina biała.

Opinia:  Aplikacja produktu bez problemu. Nie zasycha. Zapach jest dziwny, mało przyjemny, ale czego oczekiwać od maści. Wydajność dobra, starcza na kilka miesięcy przy dość intesywnym stosowaniu.
Maść arnikowa
Na swoją cerę naczyńkową testowałam już wszystko, nawet to! Już dawno temu znalazłam informację że potrzebuję produktu z wyciągiem z arniki. Szybko pobiegłam do pobliskiej apteki i zamówiłam to coś. Następnego dnia otrzymałam oto małe coś, za niecałe wtedy 10zł. Pudełka już nie mam jeszcze przed wkręceniem się w świat blogów to się stało.
Po nałożeniu dalej czuć tłustą warstwę.
Na cerę - brak efektów.
Na stłuczenia - brak efektów, z tym produktem czy bez, zawsze siniaki mi schodzą po tygodniu.
Na obrzęki - brak doświadczenia.
Na dolegliwości reumatyczne - brak doświadczenia.
Podsumowując, nie dla mnie.

PLUSY PRODUKTU:
+ wydajność,
- bardzo atrakcyjna cena (10zł).


MINUSY PRODUKTU:
- Zostawia tłustą warstwę na skórze,
- Nie działa.

Ilość zużytych opakowań: 1
Czy kupię ponownie?: nie

20 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie używałam tego produktu :/ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama ostatnio mam małe problemy reumatyczne, ale szukam czegoś sprawdzonego, a ten produkt jak widać nie spisał się u Ciebie najlepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving comment on this post---> https://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html?showComment=1483276090460

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy przeczytałam tytuł, myślami przeniosłam się na zajęcia z botaniki :D Czasem odnoszę wrażenie, że studiowanie farmacji przydaje się w zaskakujących momentach xD No tak, od maści trudno oczekiwać pięknego zapachu, aczkolwiek dla mnie zapach tego typu rzeczy ma spore znaczenie ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. póki co nie mam potrzeby używania takiej maści, ale zapamiętam ją ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o takiej maści ale z tego co piszesz nie sprawdza się najlepiej

    pozdrawiam cieplutko
    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  7. smarowałam nią kolana jak miałam straszne bóle, dobrze się sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ale warto wiedzieć na jakie problemy pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W serwisie o którym wspomniałam w poście więcej informacji, do czego może się jeszcze przydać ;)

      Usuń
  9. Słyszałam kiedyś o tej maści, szkoda, że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie działa... ze swojej strony polecam ktem na naczynka z Fitomedu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję będę pamiętać i kiedyś przetestuję ;)

      Usuń
  11. Stosowalam masc arnikowa na siniaki po szczeniaku skaczacym mi po nogach jak po trampolinie... Nie dziala. Nie polecam 😞

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie nowinki z pewnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalna maść z arniki jest znana od lat :) Sprawdza się świetnie na przykład przy łagodzeniu podrażnień po ukąszeniach owadów ;)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.